Geplaatst op 16-09-2020
- Categorie: Algemeen
Helaas zijn we van zaterdag 12 september tot woensdagochtend 16 september getroffen door een storing van het kassasysteem in ons paviljoen.
Hierdoor was het gedurende deze periode niet mogelijk, voor leden en gasten, om consumpties te betalen.
Vanuit de vereniging hebben wij dit zo vriendelijk mogelijk opgelost.
Iedereen heeft gewoon zijn consumpties kunnen bestellen.
Het bedrag van deze bestellingen is genoteerd in een kasboek.
Hierdoor hebben leden en gasten eigenlijk geen hinder van deze storing gehad.
Hoe worden de consumptie nu betaald?
De consumptie worden/zijn nu op volgende wijze betaald:
1) Gasten: deze hebben een Tikkie ontvangen met het verzoek het openstaande bedrag te betalen.
2) Leden:
- Bij leden met voldoende saldo op hun rekening in het kassasysteem van MTV Stokeind (je KNLTB pas is hieraan gekoppeld), is het openstaande bedrag verrekend met het saldo op de rekening. Dit is inmiddels afgerond door de penningmeester.
- Leden die geen of onvoldoende saldo op hun rekening hebben staan, hebben via mail een Rabobank betaalverzoek van de penningmeester ontvangen met het verzoek om het openstaande saldo te betalen.
Heb je geen betaalverzoek ontvangen, dan is het openstaande bedrag dus inmiddels verrekend met het beschikbare saldo op je rekening in het kassasysteem van MTV Stokeind. Je hoeft dan verder geen actie meer te ondernemen!
Met vriendelijke groet,
Bestuur MTV Stokeind